niedziela, 8 czerwca 2014

Pierwszy post

Witam Was wszystkich na moim nowym blogu!
Ten blog, ogółem mówiąc będzie o średniowieczu. Znajdziecie tu zarówno treści dla wielkich miłośników średniowiecza, jak i dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tym tematem. Postaram się pisać ciekawie, gdyż wiem, że chyba większość osób w ogóle nie interesuje się historią, jest to dla nich czasem koszmar siedzieć np. w szkole czy w domu i wkuwać o tych wszystkich władcach, bitwach itd.  Wiem o tym doskonale, bo jeszcze niedawno sama tak miałam, lecz od pewnego czasu wszystko się zmieniło i zobaczyłam, jakie to jest interesujące...

Niekiedy mogę pisać "Źródło: ........",  będzie to tylko wtedy, gdy pisząc post będę wspomagać się internetem czy jakąś książką, w każdym pości będzie coś ode mnie, więc tego jako źródła zapisywać nie będę...

2 komentarze:

  1. świetny pomysł na bloga!! bardzo oryginalny :P
    zapraszam do mnie
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł :) zapraszam do mnie dasz kom w nowym poście ? http://galaktyczna-zuz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dla każdego blogera, zwłaszcza tego początkującego liczy się każdy komentarz, czy to pozytywny, czy negatywny oraz każda obserwacja; jednak proszę Was tylko i wyłącznie o SZCZERE komentarze. Informuję również, iż każdy komentarz o charakterze spamu będzie usuwany!