sobota, 14 listopada 2015

Powrót?

Hej!
Dziś jakoś postanowiłam sobie przypomnieć, jak to było, kiedy pisałam tego bloga, akurat tak się złożyło, iż niedawno zaczęłam prowadzić nowego. Wpisałam adres bloga, strona się załadowała, wyświetliłam stare komentarze i stwierdziłam, że spróbuję prowadzić tego bloga dalej. Nie spodziewałam się tego, ale może coś z tego wyjdzie. :)
Mam nowe konto, a więc piszę pod nowym nickiem.
Jeżeli ktoś tu jeszcze jest, to proszę potwierdzić swoją obecność w komentarzu.
Zapraszam na mój drugi blog: http://azyl-od-rzeczywistosci.blogspot.com/
Dopiero zaczęłam go pisać i jest jeszcze w fazie tworzenia, ale i tak zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dla każdego blogera, zwłaszcza tego początkującego liczy się każdy komentarz, czy to pozytywny, czy negatywny oraz każda obserwacja; jednak proszę Was tylko i wyłącznie o SZCZERE komentarze. Informuję również, iż każdy komentarz o charakterze spamu będzie usuwany!