środa, 25 czerwca 2014

LBA - Liebster Blog Award

Witam Was serdecznie! Już miałam zacząć pisać kolejny post, kiedy w jednym komentarzu zobaczyłam nominację do LBA, za co bardzo dziękuję. Ten, kto nie za bardzo rozumie co to jest, proszę:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

 Osobą, która mnie nominowała jest: Ty Na - http://my-life-story-2.blogspot.com/

Oto pytania, które otrzymałam:
1.Ulubiony kolor?
Cóż... Nie mam jednego koloru, który bym ubóstwiała, ale najbardziej lubię czarny, zielony, fioletowy i różne odcienie turkusowego/morskiego.
2.Lubisz nosić spódniczki i sukienki?
Kiedyś nie lubiłam, lecz teraz uwielbiam nosić sukienki, spódniczek raczej nie...
3.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Tu to bywało różnie, a obecnie szczerze mówiąc nie wiem.
4.Z jakiego powodu założyłaś bloga?
Kiedyś prowadziłam kilka blogów, niestety nie udanych, jednak teraz poczułam po prostu, że znów chcę spróbować, jednak nie wiedziałam o czym, w końcu wpadłam na to, żeby zrobić go o historii, a że średniowiecze jest moim ulubionym okresem historycznym, to się tak samo nasunęło...
5.Czym się interesujesz?
Oczywiście, że średniowieczem, można powiedzieć również historią, lecz będzie to zbyt ogólne.
6.Vansy vs. Conversy?
Chyba raczej Conversy.
7.Jakie masz plany na wakacje?
Na razie nie mam zbyt wielu, mam jeden pomysł, lecz nie wiem czy wypali, a więc nie będę się chwalić. :)
8.Twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego bloga, natomiast te, które lubię najbardziej wymienię jako nominowane.
9.Masz zwierzę?
Tak, mam kota.
10.Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga? Dlaczego?
Przy poprzednich blogach tak, ale przy tym na szczęście nie i mam nadzieję, że nigdy to nie nastąpi. :)
11.W skali 1-10 jak ci się podoba mój blog?
Twój blog? Uważam, iż jest genialny, jednakże ocenię go na 9.

Nominuję:

Moje pytania do Was:
1. Czym się interesujesz?
2. Dlaczego założyłeś/aś bloga?
3. Jaki kolor lubisz najbardziej?
4. Jaki przedmiot (w szkole) lubisz lub lubiłeś/aś najbardziej?
5. Lubisz czytać książki?
6. Jaki jest Twój ulubiony blog?
7. Jaki film lubisz najbardziej?
8. Jaki jest Twój ulubiony miesiąc?
9. Uważasz, że dobrze idzie Ci prowadzenie bloga?
10. Czy masz swoje ulubione danie? Jakie?
11. Masz fanpage swojego bloga na facebooku?

7 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację. Btw. czemu blog będący jedynie informacją (blondynetki1) został nominowany? O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, mój błąd, przepraszam. Już jest to poprawione. :)

      Usuń
  2. dziękujemy za nominację, ale nie bawimy się w LBA , bo to bez sensu, więc nie przyjmujemy nominacji
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam kota ^^ :) fajne odpowiedzi :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kota. Sama chciałabym mieć.
    Ciekawe odpowiedzi ;)
    Pozdrawiam
    Idril
    zapraszam do siebie na nowy rozdział: http://dziecko-nadziei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super bloga!!! I nową czytelniczkę :) :)
    Zapraszam do mnie, dowiesz się wszystkiego o chomikach :
    http://chomiczkowa-wiedza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dla każdego blogera, zwłaszcza tego początkującego liczy się każdy komentarz, czy to pozytywny, czy negatywny oraz każda obserwacja; jednak proszę Was tylko i wyłącznie o SZCZERE komentarze. Informuję również, iż każdy komentarz o charakterze spamu będzie usuwany!